راهنمای دانشجو

اطلاع رسانی سایت rdaneshjoo

راهنمای دانشجو

اطلاع رسانی سایت rdaneshjoo

  • ۰
  • ۰

با سلام

به فروشگاه rdaneshjoo.ir اعتماد نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کاربران عزیز بنده خواستم تجربه خودمو از خرید وب سایت rdaneshjoo.ir در اختیارتون قرار بدم ، با توجه به خرید از این فروشگاه و پرداخت هزینه نمونه سوالاتی که در اختیار من قرار داده شد بر اساس قرار قبلی که باید بدون تگ تبلیغاتی به من تحویل می شد ، تمام نمونه سوالات نیمسال با تگ تبلیغاتی در اختیار من قرار گرفت و بعد از اعتراض به من گفتن باید بیشتر هزینه کنم تا نمونه سوالات را بدون تگ تبلیغاتی به بنده بدن!!!!!!!!!!

یکی از دوستان گفتن:

سلام 

من از فروشگاه مربوطه می خوام خرید کنم ، مشکل شما چی بوده؟
گفتن شما رقیبشون هستین
در جواب ایشون :
من دقیقا نوشتم مشکل چی بوده
ما نمونه ای از سوالات ازشون خواستیم ، برای ما نمونه ای ارسال کردن که تگ تبلیغاتی نداشت ، بعد ما چندین نیم سال سفارش دادیم بر اساس همون نمونه و پولو واریز کردیم ، بعد 3 تا از نیم سال ها دارای تگ تبلغاتی هستن و سرمون کلاه رفت بعد از شکایت هم گفتن اون نمونه فقط واسه اون نیم سال بوده و کلا پیچوندن ، شما اگه میخواین بخرین اول نمونه سوالاتو تحویل بگیرید بعد پولو بدید که مثل ما سرتون کلاه نره  . در مورد رقیبم که ما مشتریشون بودیم که ناراضی بود بعد از تحویل نمونه سوالات ، حتما شما هم خرید کنید بعد از خرید اگه ناراضی باشید و اعتراض کنید می شید رقیب!!!!!!!!!!!!

  • ۹۵/۰۹/۱۳
  • ss aa

نظرات (۱۶)

سلام 
من از فروشگاه مربوطه می خوام خرید کنم ، مشکل شما چی بوده؟
گفتن شما رقیبشون هستین
با سلام
من دقیقا نوشتم مشکل چی بوده
ما نمونه ای از سوالات ازشون خواستیم ، برای ما نمونه ای ارسال کردن که تگ تبلیغاتی نداشت ، بعد ما چندین نیم سال سفارش دادیم بر اساس همون نمونه و پولو واریز کردیم ، بعد 3 تا از نیم سال ها دارای تگ تبلغاتی هستن و سرمون کلاه رفت بعد از شکایت هم گفتن اون نمونه فقط واسه اون نیم سال بوده و کلا پیچوندن ، شما اگه میخواین بخرین اول نمونه سوالاتو تحویل بگیرید بعد پولو بدید که مثل ما سرتون کلاه نره
  • حمید رضایی
  • سلام یعنی واقعا کلاهبردار هستن ؟؟؟ خوب چرا به پلیس فتا اطلاع نمیدین. من میخواستم خرید کنم از این سایت این صفحه رو دیدم پشیمون شدم . الان چیکار کنم من ؟؟؟

    واقعا خجالت آوره شما چرا وقتی نمیتونید فایلی بخرید یا در واقع بلد نیستید به ناحق تهمت ناروا میزنید چندین و چند ساله این سایت فروش داره و خدارو شکر همه هم راضی هستن هرکی میخواد فایلی بخره اول بره نظرات رو بخونه اگه یه نفر ناراضی بود پشیمون شید واقعا براتون متاسفم از یه سگ ارزش شما کمتره خدارو شکر این سایت انقدر خوبه که من چندین ساله ازشون خرید میکنم براتون بر حسب اینکه رقیب هستید و‌ نمیتونید به گرد این سایت برسید میشینید تهمت میزنید خاک تو سرتون بی پدر مادرت 

    بنده هم خرید داشتم فایل رو برام ارسال نکردن، کلا دزد و کلاهبردارن ایشون.

    این که یه فایل فرستادید و یه سوال داخلش نیست و من فردا امتحان دارم و هر چی زنگ میزنم جواب نمیدید یعنی کلاهبرداری دیگه 

    پولو پرداخت کردم بعدش یه فایل خالی برام ارسال کردن و هر چی تماس گرفتم دیگه جواب ندادن چقدر بدبختید این چه روش پول در آوردنه ؟

  • ندا کریمی
  • کلاهبردارا. من پول دادم و فایل خالی دریافت کردم. حرومشون باشه. هیچکی هم جواب نمی ده. همه آدرس ها دروغه

    این سایت یه دزد به تمام معناس

    دو تا فرمول شیمیایی ازشون خریدم یک مشت آشغال با هم ترکیب کرده بودن داده بودن.فرمول چسب ذغال

    علاوه بر پول فرمولها که جهنم صدقه حسابش میکنم یه خروار پول مواد اولیه رو دادم تا تستش کنم که همه هدر رفت.

    جالبه درگاه زرین پالم بهشون دادن.دارم پیگیری میکنن از طریق زرین پال تا حسابشونو ببندن.اگه نبنده نشون میده زرین پالم شریک دزداس.

  • ارشیا ابراهیمی
  • دزد بیشرف پول من رفت فایل خالی فرستاد 

    سلام منم نمونه سوال خریدم فایل ارسالی خالی بود. چون نیاز داشتم بیش از ده بار تماس گرفتم. خط آزاده جواب نمیدن! اس ام اس هم زدم جواب ندادن ظاهرا عمده و کلاهبردی دارن میکنن.

    Raha عزیز مودب باش و تعصب بی جا نداشته باش البته اگه از گرداندگان محترم سایت و شریکشون نیستی. برخورد شما زشت تر از کاری شما کردید.!!!!

    مجموعه با شرف!!!! مطین باشید یه تعداد از دوستان که سوال خریدن آخرین فرصت خریدشون بوده برای چندرغاز پول که به گدا هم بدی ازت نمیگیره! شرافتتون رو اگه تا حالا از دست ندادین بی قدر و قیمت نکنید.

    سلام من همین ۵ روز پیش یعنی یکم اردیبهشت سال چهارصدودودوتا کتاب باستانی مربوط به عایم شناسیه خریدم اسمشون چشم طلایی ومیراث زرین هستش خریدم پولم واریز کردم ولی لینک ارسال نکردن برام. یکسره دارم تماس میگیرم وفوش میدم انگارنه انگار.اونی که میگه فوش ندین واسه چندرغاز پول.بحث پول نیست بحث دزدیه پس اونم دزده.همشون بی شرف و بی ناموسن.خرید نکنید.تازه من دانشجو هم نیستم.

    سلام من همین ۵ روز پیش یعنی یکم اردیبهشت سال چهارصدودودوتا کتاب باستانی مربوط به عایم شناسیه خریدم اسمشون چشم طلایی ومیراث زرین هستش خریدم پولم واریز کردم ولی لینک ارسال نکردن برام. یکسره دارم تماس میگیرم وفوش میدم انگارنه انگار.اونی که میگه فوش ندین واسه چندرغاز پول.بحث پول نیست بحث دزدیه پس اونم دزده.همشون بی شرف و بی ناموسن.خرید نکنید.تازه من دانشجو هم نیستم.

    من به پلیس فتا هم رفتم و ماجرای اینا رو با مدرک بهشون اطلاع دادم  نمیدونم چرا هنوز فعالن بعد میگن پلیس فتا بیدار است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی